vrijdag 30 december 2016

vers voer

vrijdag 30 december 2016

Na een kleine week wennen is Fientje nu helemaal over op zogenaamd KVV, kompleet vers voer. En ze vindt het heerlijk! Ik ben geen fan van brokken, teveel granen. Bovendien at Fientje slecht. Ik moest de brokjes aan haar voeren anders liet zij ze staan. Moet je nu zien: ze kan bijna niet wachten tot ik het vlees in haar bakje heb gedaan. En dan valt ze erop aan, als een uitgehongerde wolf. Drie keer per dag is het eetfeest. Ze heeft geen last gehad van de omschakeling van brok naar vlees.
En bij dat vlees voer hoort natuurlijk ook een rauw botje. Een mergpijpje (uiteraard zonder merg) vindt ze lekker, maar ik vind het een te hard bot. Ik ga weer aan de slager botten vragen, net als bij Lonne, maar dan een maatje kleiner.
Eens per week een gekookt eitje vindt Fien ook heel lekker en ik heb (mini) pensstaafjes gekocht. Daarop kan ze haar bijt-lust botvieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten