zondag 11 december 2016

op bezoek

zondag, 11 december 2016

Drie weken is Fientje nu bij me en ze is al zo goed gewend. In de auto is ze heel ontspannen, zodra ik de motor start gaat ze op haar kussen liggen slapen! Vandaag zijn we op familiebezoek geweest. Dat was wel even spannend, want daar is ook een hondje die niet zo dol is op andere hondjes, maar het ging allemaal goed.

 
 We hebben in die drie weken al een vast dagritme opgebouwd. Iedere ochtend moet Fien haar overtollig energie kwijt, want altijd aangelijnd kan je niet lekker hollen. Dus gaan we na de ochtend wandeling nog even de tuin in.

 


Ik hoop dat wanneer het zomer is en de tuin vol bloemen staat, Fien iets rustiger omgaat met de beplanting!
Na dat rennen in de tuin is het in de gootsteen, halfvol lauw water, pootjes wassen. Daarna haartjes kammen en tanden poetsen. Dat poetsen doet Fientje zelf. Tijdens het kammen laat ik haar op een zachte tandenborstel te kauwen. Dat vindt ze leuk! Dan ga ik koffie drinken en krijgt Fien een kluifje.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten