donderdag 7 september 2017

Fientje is jarig

donderdag, 7 september 2017

Fientje is vandaag 1 jaar geworden. Maar ik kan niet zingen: oh wat zijn we heden blij...., want ik ben niet blij met Fiens nieuwe 'kapsel'. Als ik haar zie voel ik spijt. Spijt dat ik de klitten niet de baas kon en spijt dat ik haar heb laten kaal halen. Bovendien is ze ook nog constant aan het krabben. Ik heb de trimster daarover gebeld en zij zegt dat door de behandeling de huid een beetje geïrriteerd zal zijn, zeker op de plekken waar zo veel klitten zaten. Dat zal vanzelf over gaan. Fientjes vacht zal ook vanzelf wel weer aangroeien, maar of ze ooit die specifieke Havaneze uitstraling terug zal krijgen??
Niettemin: ze is jarig. Dus heb ik een compilatie gemaakt van de maanden dat ze bij mij is. Dan valt haar huidige kaalte extra op. Als pup had ze meer haar dan nu! Maar met of zonder haar: ze is lief.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten