donderdag 30 november 2017

het gaat heel goed

donderdag, 30 november 2017

Het gaat heel goed met Fien. De pijnstillers die ik van de dierenarts meekreeg had ze vandaag niet nodig. Ze is heel levendig en eet goed. Ook heeft ze veel belangstelling voor haar kluifje. Het enige verschil dat ik merk is dat ze niet springt en ze gaat ook de trap niet op. Dat zijn kennelijk bewegingen die ze niet prettig vindt. Het litteken op haar buikje ziet er mooi, rustig uit.
 
 

Ik moet wel lachen: het was vandaag heel koud en nat weer en verschillende mensen die ik tegen kwam dachten dat Fien tegen de kou een jasje droeg! Ik voel me geroepen omstandig het hoe en waarom van dat rompertje uit te leggen, want als ik nu ergens een hekel aan heb, is het aan aangeklede beesten!! Nog drie dagen, dan kan de 'jas' uit.
Maar ik geef toe, Fien ziet er schattig uit in dat rompertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten