woensdag 15 november 2017

afspraak gemaakt

dinsdag, 14 november 2017 

Fientje wordt gesteriliseerd. Vandaag bij de dierenarts een afspraak gemaakt voor 29 november. Om 12 uur breng ik haar en dan kan ze rond 15 uur weer worden gehaald.  
Ach, als ik haar kleine buikje streel, voel ik me bij voorbaat al schuldig. Het idee dat er in haar lijfje wordt gesneden. . . .  Laparoscopisch kan de ingreep niet, want daarvoor is Fientje, volgens de dierenarts, te klein, dus wordt het de klassieke methode. Om te voorkomen dat ze aan de wond gaat likken, en Fientje kennende zal ze dat zeker doen, krijgt ze een rompertje aan! Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Lonne is wel laparoscopisch gesteriliseerd en dat was zo ontspannen. Nadat de, lichte, narcose was uitgewerkt kon ze gewoon mee naar het bos. Fientje moet de eerste dagen een beetje rustig doen. Aangelijnd wandelen, niet springen !!! Nou ja, dit is de laatste hobbel die we moeten nemen, daarna is Fientje echt volwassen.



1 opmerking: