zaterdag 29 april 2017

signalen van Fientje

zaterdag, 29 april 2017

Fientje heeft de, best wel irritante, gewoonte mij overal achterna te lopen en dan het liefst vlak bij mijn voeten te gaan liggen. Dat maakt het heen en weer lopen, als ik bijvoorbeeld aan het koken ben, tot een halsbrekende toer. Daarom doe ik nu, als ik de kamer verlaat, de deur achter me dicht. Als ik terug kom, staat Fien mij vlak achter de deur op te wachten, en liggen rondom de bank waar ik meestal zit, allerlei speeltjes van haar, die er eerst niet waren! Alsof ze alvast haar spulletjes klaar legt om met me te spelen, als ik eindelijk weer terug ben! Maar vanavond maakte ze me aan het schrikken. Ik onderbrak even mijn computer werk om in de keuken een kop koffie te maken. Deur achter me dicht. Ik kom terug, ga weer naar mijn stoel, maar spring direct weer overeind, want ik zit op iets!!  
 
Had ze haar kluifje op de stoelzitting gelegd! Natuurlijk stond ze direct naast me te kwispelen, leuk spelletje??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten