donderdag 9 februari 2017

tandjes wisselen

donderdag, 9 februari 2017

Fientjes eerste puppy tandje is eruit! Vanmiddag waren we met de floss aan het spelen en opeens viel er iets heel kleins op de grond. Fientje hield op met spelen en liep een beetje heen en weer, likte aan haar bekje en ging al snuffelend naar de plek waar dat kleine dingetje lag. Ik pakte het op en zag dat het een tandje was! Fientje wordt groot! Eergister was ze precies vijf maanden oud/jong, dus is het wisseltijd. Ik kan niet goed zien welk tandje er uit is, want Fien is niet een typje dat netjes haar mond open doet en je rustig laat kijken. . . . maar ik denk een ondertand. Ik had al een vermoeden dat ze zou gaan wisselen. Al een paar dagen heeft ze geen trek in eten en al een aantal keren had ze dunne ontlasting. Zo dun, dat ik haar kontje in een shampoo badje moest schoonmaken! Ik heb niet de indruk dat ze pijn heeft, ook vertoont ze tot nu toe geen overmatig bijtgedrag.
Er zullen er nog meer tandjes volgen. Deze eerste heb ik schoon gespoeld en ga ik bewaren, als aandenken.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten