donderdag 19 juli 2018

Fien was bij de kapper

Donderdag, 19 juli 2018

Vanmiddag is Fientje bij de kapper geweest en nu ziet ze er weer gesoigneerd uit! En ze ruikt lekker. Maar ze vond het niet leuk. Toen ik haar bracht en ze op de tafel werd gezet begon ze over haar hele lijfje te trillen en wilde ze maar één ding: WEG ! Ik vond het een beetje zielig voor Fien en voelde me schuldig. Maar toen ik haar weer kwam halen zei de kapster dat de meeste honden rustig worden zodra de baas weg is. Dat kan ik niet controleren, dus neem ik het maar aan. Verder had Fien gewillig alles toegelaten, wassen en knippen, alleen het föhnen vond ze niet fijn.
Ik ben niet uitgebreid met haar naar het bos gegaan. Ik dacht dat ze wel moe zou zijn na anderhalf uur gefrunnik aan haar lijf. Het was bovendien weer zo akelig heet, daar kan Fientje niet zo goed tegen. Met haar korte pootjes staat ze dicht bij de hete grond, of dat nou tegels zijn of zand, de hitte weerkaatst direct op haar.
Ze heeft heerlijk in de schaduw op de tuinbank gelegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten